-^_____^-

Umur da 24,
Belajar dah abes dah,,
Tunggu konvo bulan 5 je,,,
JADI
Apabila jari jemari yang dah buat servey sejak dulu lagi ni bergerak aktif kembali,,,
INILAH HASILNYA





BAJU NIKAH

Baju nikah ni mule2 aku kenan yang warna putih suci murni gitu, tapi lepas aku tengaok satu jubah ala2 dress dari BellaAmmara, aku dah berkenan plak nak renovate baju tu jadi baju nikah..hahaa..light pink ok..So ak berangan laki aku nanti pakai cm laki irma n laki diana tu ha..so matching gak la...alahaii..geram betol..

BAJU SANDING SEWA JELA KOT..

PELAMIN cam ni ha aku nak..


OK!!! Setakat ni hanya mampu berangan..
Keje pon tak sampai sebulan ok..
Beribu wei aku dah sevey,,haha..
screenshot da slalu dah..
melambak lam hempon..
nanti lah update lagi..hahahaha..

Walau apa-apa pon, tarikh 12.04.2014
menjadi satu sejarah baru dlam hidup aku..
heeeeeeeeeeeeee..

-^_________^-






~End Of My Sweet Story~

4 comments:

cik ketenangan (amnah) said...

waa...bestnye dah hbs belajar:)

Nurul Suryana said...

heeee.. Alhamdulillah.. =)

Normi Nieza said...

igtkan awak yg nikah..:)

Nurul Suryana said...

heeeeee..insha Allah kak....tunnnnggguuuu nt sy update ye..hihihihihi.. =p

Copyright© All Rights Reserved nurulsuryana.blogspot.com