Nak Kad Raya Lagi...

Malam raya selalu sibuk
Sibuk dengan bermacam persiapan
Zaman sekarang orang rajin berfacebook
Update status dan hantar pesanan

Pesanan dihantar sebagai ingatan
Dulu kad raya kini berbeza
Selamat hari raya saya ucapkan
Kepada rakan taulan semua



Kad raya 11 years ago..berkurun kot..
Ni la kad raya yang aku dapat masa sekolah2 dulu..sekarang kalau nk dapat kad raya tu macam mustahil je. Dulu kalau p kedai, berlambak2 jual kad raya, sekarang ni macam da xde je yang jual..sodeh lak ai..Disebabkan kerinduan nak dapek kad ghayo laie, den abadikan la dalam blog ni ha, kad ghayo zaman dulu2.. =')


Duit raya soboleh taon dulu pon ado laie..=)

Sob Sob..=( Cube teke bawah ni gambar apa?
hakhak..ni diari aku masa aku darjah 3 sampai 6 taw.. Ya Allah, bapak lawak bila baca balik. Tulisan kemaen la buruk. Sampai sekarang maintain buruknye..kahkahkah.





Adakah aku tersalah bidang? Patotkah aku menjadi doktor?? 
No no no..haha.. tengok la masa kecik2, gaduh pon nak tulis dalam diari. Yang tak boleh blah, siap ada tarikh. Ko jangan main2, tarikh tu sebab nak memperingati hari pergaduhan kitorang kot. teruk tol la haku. eleh, mesti ramai gak yang wt cam haku, ye dak?




Ye, kalau anda nak tahu, saya lah PENYIMPAN KHAZANAH SEJATI..
Adakah aku perlu bangga atau perlukan simpati? sebab mak aku
 kata aku ni simpan sampah je. uhuk. Bukan sampah mak, 
ni la kenangan di hari tua nanti..huuuu.. hehehe..







~End Of My Sweet Story~

2 comments:

Normi Nieza said...

banya kad raya dia..:)

Nurul Suryana said...

hehe..kad raya masa kecik2 mmg byk..skrg je susah nk dapat kn? hehe..=)

Copyright© All Rights Reserved nurulsuryana.blogspot.com