Jom kembali belajaq~

Ayuh, kembali ke sekolah.. AYUH! hehe.. Sem baru dah bermula. Excited jumpa kawan2 kat kelas hari Isnin yang lalu. Kepada dua kawan aku ni, aku memang da selalu jumpa even cuti hari tu, sebab dorang pon amek 3P jugak. Dorang ni jugak adalah my group members selama aku belaja kt UiTM Shah Alam ni. 3 sekawan katanya.= ) Da lama aku bergroup ngan dorang. Banyak gak la susah senang yang kitorang hadapi bersama, haha.. Ayat aku kalo tak poyo memang tak sah hokei! Di sini saya sertakan gambar mereka. 


Biru: Echa~Hijau: Ehda~Merah: Sue

Haaa..dan ni adalah hadiah yang aku bagi kat Echa sempena befday dia sem lepas ( 16.10.2012 ). Comey kan? oh bear.ommeynye! =) 


warna hijau kegemaran echa!


Ni bahagian belakang dia..aku buh nama dorang ikot warna kegemaran masing2..Sweet kan ada kawan macam i?? 
=p

Sebenarnya aku ada hadiah untuk ehda ni jugak, n mber aku lagi sorang, kitorang panggil Nai je..tapi aku tak berkesempatan lagi nak bagi kat dorang hadiah ni..huhuk..Pasal Nai si anak tunggai ni aku cerita lain kali.  Haha..Nai ni senget sikit, sama la macam aku. Kalau gan dia aku boleh gurau sepak terajang tanpa belas kasihan..haha..Taf budak Nai ni..hihi..kalu buat entry pasal dia, memang berpage2 kot.. =p

Ni gambo sem lepas (2012). Saje nk interprem gak.



Gambar first day kami kat kelas..EXCITED noo aku gelak!

Dari kiri cepat jalan! haaa, dari kiri tu Echa, Aida, Ehda, Aku & Nai.. Ni belom amek gamba ngn member aku yang lain lagi ni.. Ramai je lagi yang pantang kalau nampak kamera..hihi~ 
Jadi, bila dah bukak sem baru ni, kita kena kurangkan kontroversi, tingkatkan prestasi..tapi kalau bab bergosip, membahan, menganjing, kau bagi lah kat budak2 ni..hehe.. Anyway,
 Selamat menuntut ilmu & success selalu! =) 





~End Of My Sweet Story~

No comments:

Copyright© All Rights Reserved nurulsuryana.blogspot.com