Hi! I'm new here.. =)

Wah! Aku tulis blog.. Macam tak caye je..haha.. Ni la penangannye kalau asyik bace blog Fatin Liyana..hehe.. Syok weh, before ni aku tak kenal pon die.. sape tu FL..?? hehe.. Sekarang ni, boleh dikatakan aku stalk dia habis-habisan la..semua post dia aku baca..Eksaited tak eksaited aku ni..ngeeee~ Tak pe, at least aku ni tak la buta sangat bab dunia blogger ni kann..skrg da boleh nk sebot name blogger2 pemes da macam Maria Elena, Dena Bahrin atau Irene Nadiah..heee.. Eh2, aku ni cakap ngn diri sendiri erk..hihi..lantok la =)

Bia la den mempokona an diri den ni kek diri sendighi yo.. Namo den Nurul Suryana Binti Ab Rahman. Member2 den salu panggil den Sue yo..xdo namo laen do..tu yo lah..xdo suri, xdo surirumah.. eh, sapo yang sodap2 mulut yo panggil den surirumah dulu? hehe..ni sume kawan sekolah rendah aku la ni.. Ish3..Aku sekarang di tahun akhir pengajianku di UiTM di Hatiku, UiTM Shah Alam..Aku amek Ijazah Sarjana Muda Sains (Statistics). Insya Allah awal tahun depan grad la aku hendaknya.. Amin..

Gambar hiasan semata2..haha..verangan nk kawen..hoho~


Tak lama lagi pon nak bukak sem da.. Tak lama mana la, lagi 3 hari je pon..huhu.. Cuti sem ni pon aku dah macam tak cuti..sebab aku ada amek 3P..Program Pentauliahan Profesional..cuti 3 minggu je,uhuk..Ni di lain mase jela aku cite..hehe.. Lupo lak, aku ni lahir je kt Selangor, tapi kalau lecturer tanye mase sesi memperkenalkan diri ke, aku suke je cakap yang aku ni orang nismilan.. Sobab ee, mak abah aku orang nismilan.. N aku ni hidup pindah randah sejak kecik, macam orang nomad kan? tapi kira nomad modern la aku ni, x la type yang dok kt hutan tu..hargh3..merapik je aku.. N la ni aku dok kt Chembong  n9.. Kalau tak tau atau tak penah denga Chembong ni kek mano, dari Somban nak ke ghombau, kau akan lalu la dopan jalan umah den..sonang nak crik..nt kawen xde susah nye nak cari umah den ni..=p Ok! da banyak melalut..

Kurangkan kontroversi tingkatkan prestasi!

-^_^-



~End Of My Sweet Story~

No comments:

Copyright© All Rights Reserved nurulsuryana.blogspot.com