Gifts From Someone So Special~

Arini mood aku baik..ngeeee.. Saja nak mengenang moment2 yang sweet..-^_^- Almaklum la, hubungan cinta jarak jauh ni, bukan salu dapat jumpa ngn cek abang aku tu..huhuk.. Aku nak cita ckit la macam mane aku bleh jumpa ngn cek abang aku ni ha..hehe. Aku sambung blaja kat UiTM Seri Iskandar, Perak. Tyme tu, aku aktif dalam Persatuan Seni Silat Cekak Malaysia (PSSCM). Masa aku part 4 la, PSSCM UiTM Perak bergabung ngn PSSCM Universiti Tekonologi PETRONAS (UTP) wat satu program untuk ahli baru. Dari sini lah bermula segalanye..ngeeee.. 

Walaupon jauh, aku akan turun gak perak, every sem tu mesti aku turun sekali la. Kalau lebih tu, kadang2 sebab ada event kt tempat dia ke, jadi dapat la jumpa. Terima kasih la kt member2 aku yang bagi tumpang bilik..hehe. Panjang gak la cita die, hehe.. Sekarang da lebih dua tahun hubungan kitorg. Alhamdulillah, harap sume berjalan lancar. Family pon dah kenai, arap2 dapat kawen cepat! ihik~ 
(mak, anak mak ni da gatai =p) 


First hadiah cek abang bagi ada lam paper bag tu.
Bunga tu second. hihi..Pes tyme dpt bunga..^o^

Couple Rings ni kitorg beli same2, mase tu cek abang mai umah aku..=p


Comey kan keychin ni? =)


Bunga cek abang bagi masa konvo diploma -^_^-

My convocation day! yippi~

Sempena befday I..heeee..Tshirt Bear..<3
2nd year of our relationship <3

My Love~




p/s: Actually ada lagi, ni tak termasuk keychain bunga, surat2, kad2.. haha.. 
Jangan ingat zaman dulu je ada pakai surat2 ni. Kitorang pon nak merasa jugak, heeee.. 
Segala bende yang aku sebot td aku simpan dalam satu box. heee..<3
 Okbai! 



With Love,

~End Of My Sweet Story~

No comments:

Copyright© All Rights Reserved nurulsuryana.blogspot.com