Bersama~sama

9hb aritu seronok la bagi aku. Sebab apa? sebab aku da start my first step untuk dapatkan lesen! haha..Yeahh, aku da p kursus KPP td..Kursus Kurikulum Pendidikan Pemandu. Sedeh weh, member2 sume da amek. Aku ni ha, da nak masuk 23 tahun kot, da tua bangka baru nak p amek. Sayang seribu kali sayang..haha..Tak payah nak drama sangat. Actually, bukan aku sorang la yang kategori tua bangka x amek lesen ag, ada lagi sorang kawan aku ni haa.. Sapa lagi kalau bukan Nurul Aishah Binti Rahman. Anak Cek Rahman ni pon x amek ag..hehe..Same la kita ye Cha?? =P


 Melukis tyme mengantuk memang kepakaran aku..haha..

Sebenanye da lame beno aku bersama-sama ngn Echa ni. Since kitorang Dip dulu pon, aku 2 tahun setengah kot berumet ngn dia. HAAA, yo..boto la tu.. First sem tu je aku tak sama bilik ngn dia. Kira nak p mana2 pon ngn dia la. Balik kg pon ngn dia, sebab tyme tu aku dok kat melaka ag, so ofkos aku balik melaka. Nak kate bekepit ngn dia 24 jam tu tak la, aku pon ada aktiviti aku, dia pon ada aktiviti dia. Tp selalu gak la kitorang bersama. Nak2 aku sama grup ngn dia kt kelas, koko pon ngn dia gak mase part 3, ARCHERY. So, banyak spent time ngn dia gak la..and Echa ni sebenanye salah amek kos, dia patut amek kaunseling. Tu la bidang dia yang sebena-benanya. HAha..Tu kata dia la, tp btol gak tu, Echa ni bab2 bagi nasihat ko serah kat dia, nak nasihat pasal apa? just name it..stadi, kawan, cinta, keluarga. Masalah anda akan bisa diatur. Berbekalkan nasihat, sokongan dan azam yang kental, YOU CAN FIGHT FOR IT! woohooo..over taw nyah..=p


Gambar cilok dari mukaBuku Echa..heee~

Echa ni kalo nak taw, da pandai da nak melawa lawa sejak akhir2 ni.. Alaaa, sejak da ada ehem2 ni.. hihi.. Dulu sempoi je Echa ni..boleh nampak la beze dari dulu, nak2 kalau dibandingkan ngn zaman dip dulu, hehe..Natural la tu kan? Makin sayang la Abg F die..OPPSs..terlepas sudah..ahakz..sori cha..=P Semakin kita berumur ni, kita mesti akan pikir punya pasal nak tunang la, kawen la. Suka tengok baju pengantin tu la, design pelamin ni la..Bagi aku memang da patot pikir da pon sume tu. Kalau tak, bila lagi kau nak pikir kn? Pasni nak kena pikir keja plak. Macam2 la, stress plak haku..ngeeee..

Anyway, I just have to get ready for my test next week..=)





~End Of My Sweet Story~

No comments:

Copyright© All Rights Reserved nurulsuryana.blogspot.com