Career & Industrial relation Expo @ USA~

Kelmarin, ari jumaat lepas, aku ngn ehda n echa pergi Career and Industrial Relation Expo. Ari jumaat la ari yang kitorg takde kelas, so kitorang berkesempatan jugak la pergi ekspo ni. Last day taw. Kitorang gerak dalam pukul 9 camtu, sampai sana, masuk2 je dapat pen ngn bookmark free. hihhi.


Rupenya Echa dapat bookmark bertuah. haaa, so dia boleh redeem hadiah masa daftar. Huuuaaaa. Jeles kot, ,masuk2 dapat hadiah. huhu. rezki echa. Lepas mendaftar, kitorang memulakan perjalanan ke setiap booth dan bertanye la apa yang berkaitan dengan praktikal. First tawaf tu tak semua booth da bukak, jadi kitorang dapat satu goodie bag je, dari Toyota. huhu. Pastu kitorang ternampak la majalah free. Kitorang p la tgk, abg tu kata if ade mase jawab la survey yg ada ni. Survey tu dari majalah free tu, majalah Malaysia's 100 Leading Graduate Employers. Ehda laju je nk jawab, yg echa plak kata kt abg tu sambil tunjuk kt ehda, 'die je yg free, kitorang tak'. haha. Punye pemalas nak jawab survey. Tetibe aku ternampak banyak button kt celah2 buku tu. Aku pon selamba tanye abg tu. 'Nak button tu boleh?' Dia kata jawab survey boleh dapat. Aku ngn echa apa lagi. Dalam hati, bak mai cni survey tu, ada reward..jalaaann..haha. 

Lepas bersusah payah menjawab soklan survey yang sangat banyak, aku yang terakhir siap plak tu..Dorang kata tutup mata je jawab, masalah aku ni plak kalau jawab survey, mesti nak baca soklan betol2, tu yang malas tu, aku taw aku akan jawab skema punya. Tak reti la nak tibai. uhuk. Respondent yang baik taw aku ni. Kalau semua respondent macam aku, kompom dapat result analysis yang tepat punya la. haha. Sebelum tu ehda da tanye boleh amek berapa button ni, abg tu kate amek la dua tiga. Dorang pon amek la tiga. Sampai part aku masa anta questionnaire tu, aku cakap la, bagi jela lagi dua tu. Echa ngn Ehda dengar, dorang pon amek jgk. haha. Yela, aritu ekspo tu last kot, banyak lagi button tu. Abg tu pon kate kat echa, kompem tak abes button ni. Takpe, kitorang amek sume. YESS! Cantik kot button dia~

Hehe, after bergembira dapat button, kitorang round lagi ekspo tu for the last tyme. Tengok da makin banyak yang da bukak. Pergi sini, dapat beg, pergi sana dapat beg. Teringat tyme sekolah2 dulu, memang eksaited kalau pergi karnival jom masuk u. Dapat macam2. haha. Tapi yang paling comel, pamplet nippon paint ni. Cute gyler! Ada patung dia taw kt booth tu, nak je aku tanya orang tu cmna nak dapatkan patung tu? ahakz. Naseb tak tanya. Tu, patung tu macam kartun comels warna kuning tu. eeeeiiii. 








Kul 11.30 kitorang balik. huhu. Balik tu singgah Fully shop kat seksyen 7 jap, beli mask untuk event ni --->




 Nantikan~~~~









With Love,

~End Of My Sweet Story~

No comments:

Copyright© All Rights Reserved nurulsuryana.blogspot.com