Hari Makan Sedonia! Part 1~

Sempena cuti buruh ni, aku ajak la kawan2 g mkn lua..tibe2 teringin plak nak makan meatball abg burn..ala, abg burn berger bakar tu (gaya cik senah bgosip kn?). Yang pegi aku, echa n wani..kami bertiga pon jadi la..
Jadi, apa yang dirancang menjadi kenyataan..haha..kitorg gerak dalam pukul 12 camtu..restoran berger bakar abg burn ni kt seksyen 7 ni je, jalan kaki je senang..dokek..

Sampai2 je ak da nmpk banner die..trpampang gambaq berger die yg besaq dan menyelerakan tu.. Setelah pening2 buat pilihan, akhirnya aku dan mereka tekad mengorder set lunch yg berharga RM8.95 sen..sebab nk dapat air free..heeee..bajet weh..kami student..hokhok..aku ingat nak order set supremo tu, memang meleleh wa cakap..tengok post FL la wat aku nak try product abg burn ni. Hihi.

Dan hasilnya, memang kenyang gila weh makan. Mengah aku nak habiskan. Meatball dia lembut gila. Dengan sos blackpeper die. Meme trbaik. Huhu. Mane tak kenyang. Ko tengok la berger dia. Tadaa~ (gmbaq meatball xdak. Kt echa. Haha!)



~End Of My Sweet Story~

No comments:

Copyright© All Rights Reserved nurulsuryana.blogspot.com