Keluarga Penjenayah =p



Memperkenalkan Keluarga Penjenayah ^^,

Berdiri : Adik (Ehda), adik Aida), akak (Nai), Mama/MokDer (Aini), Along kot (Ana), Angah (Ain), Aku!
Duduk : MokCu (Nisya), NekBa (Syiba), TokEk (Zaid), MokLong (Lia)

Aku anak moklong~ dorg bertiga tu anak mokder. So, anak mokcu da tentu2 ana n ain. =)


Sebab apa keluarga penjenayah, aku pon tak bape sure. Apa jenayah yang kami telah lakukan? haha. Ini sume ciptaan dan rekaan mereka semata2. Aku ni pon tak pasal2 jadi anak moklong. Panjang la cita die, sampai aku pon still xpaham lagi salasilah dan sejarah keluarga penjenayah ni. Hehe..Kami ade jiran yang prihatin iaitu Echa n Erni. Nenek sedara kami adalah NekNi (Wani Affandi). The conclusion is kalo kitorang mengarot2 dalam klas, ni lah salah satu kisah yang dikarotkan. haha. Memang lawak. ok, ni je nak cita. Bye~




~End Of My Sweet Story~

No comments:

Copyright© All Rights Reserved nurulsuryana.blogspot.com