Mandi Manda @ A Famosa Water World~





Hari ni aku nak cita pasal aku bermandi manda di A Famosa Water World. Wohooo! Best! Last aku p mandi manda kat taman air buatan manusia ni masa part 3 diploma tak silap aku. Dekat tiga tahun lebih jugak la. huhu. Tu kat Lost World of Tambun, Perak. Takpe, yang da berlalu, biarkan berlalu. Sekarang pokes kat present tense. *tetibe -_-'

Kami sume bertujuh pergi ni. Berkonvoi dua keta dari Shah Alam ke Melaka. ( Amek kaw, dulu duduk melaka tak nak g, bila da jauh baru terhegeh, huh!) Kami siap bawak bekal taw, sandwich telur, sandwich sardin n hotdog. Nak save bajet punya pasal, memang berbaloi2 la. Kenyang jugak.hehe. Di pendekkan cerita, kami sampai dalam kul 10.30. Kira ok la, water park ni bukak pukul 11. Jadi lepas je kami tukar pakaian semua, terus boleh p main air. Entrance fee RM36 for adult. budak kecik aku tak ingat. Kitorang ni ibarat 20 orang terawal la yang masuk water park ni. haha. Semangat taw we olls. Hee~



Bawah ni sesi bergambar sesudah mandi. Sampai burn muka aku mandi kat sana. huh! Yang penting slide dia terbaik oke. Slide yang kalo aku lalu highway salu boleh nampak. Memang bapak tinggi. Akhirnya kutawani jua. Ade dua, dua2 tu aku naik dua kali. harghhahhaha. 



Actually, kami tak terus balik dari mandi manda ni, lepas kua je dri water park ni, kami straight away g Setia City Mall. Apa lagi, tgk wayang la. =) Tengok cita abe cruise, Oblivion. Pastu terus balik kolej. Overall expenses is below than RM90. ~peace~

 Hihi xoxo~





With Love,

~End Of My Sweet Story~

No comments:

Copyright© All Rights Reserved nurulsuryana.blogspot.com